Ice tea toata vara

Stiu ce vreau sa beau toata vara. Stiu cu ce vreau sa ma racoresc si sa imi surprind toti prietenii. Am intrat pe https://artaceaiului.ro/ceai-icetea/ si am gasit o gramada de ceaiuri delicioase pe care abia astept sa le incerc.

Sunt sigura ca toti prietenii mei o sa fie placut surprinsi cand o sa ii servesc cu un ceai cu fructe, dulce si aromat..o adevarata doza de placere. Personal, abia astept sa incerc ceaiul Cherry Berry. Sunt sigura ca o sa imi placa la nebunie. Si stiu ca tuturor le place un ceai bun, mai ales un ceai cu gheata intr-o zi caniculara de vara.

Intra aici si bucura-te si tu de o aroma unica de ceai. Alege ce-ti place si fii creativ vara asta. Experimenteaza arome noi!

Leave a Reply

