Daca vrei, poti!

Limitele. Barierele alea de care nu vrem sa trecem, zicand ca nu putem. Liniile alea care nu ne lasa sa  mergem mai departe, care nu ne ingaduie sa facem mai mult, mai bine. Cu totii avem limite. Unii le depasim mai greu, altii mai usor, fiecare in propriul ritm si la momentul oportun.

Mi s-a intamplat sa imi depasesc limitele cand a trebuit sa imi vizitez pentru prima data rudele din Australia. Aveam 15 ani si pana atunci nu plecasem din tara. Calatoria era una lunga, un drum de aproximativ 18 ore cu avionul. Problema era ca eu aveam o enorma teama de avion. Vazusem filme si citisem multe documentare legate de evenimentele de la 11 septembrie (poate si pentru ca atunci e si ziua mea) si toate povestile ma ingrozeau. Imi imaginam doar cum avionul meu ar fi impanzit de teroristi, de bombe si de teroare. Cu toate astea, nu am avut de ales si am plecat cu avionul spre Australia. Inca de cand am decolat si pana am ajuns la destinatie am stat lipita de scaun, inima imi batea tare, eram agitata si speriata. In timpul zborului au fost turbulente care au accentuat frica pe care o aveam. Am facut escala in Dubai si momentele in care avionul era pe sol mi s-au parut cele mai frumoase momente din viata mea, pentru ca stateam linistita, fara sa imi fie frica sa ma uit pe geam si sa vad cum explodeaza vreun motor sau cum ne apropiem tot mai tare de pamant.

Dupa ce, intr-un sfarsit, am ajuns pe pamanturile Australiene, totul parea ireal, mi se parea ca sunt in siguranta si ca nimic nu mi se mai poate intampla. Drumul spre casa nu a mai parut atat de lung, zborul a fost mai linistit si am fost mult mai relaxata, poate pentru ca deja aveam experienta zborului.

Mi-am depasit limitele! Am zburat cu avionul chiar daca eram terifiata de ce se putea intampla. Am riscat. Si daca eu am putut, oricine poate. Si Felix Baumgartner si-a depasit limitele. A sarit din stratosfera. A atins viteza sunetului si e primul om care a facut asta. Si el si-a depasit frica, si-a depasit limitele, si a demonstrat tuturor ca daca vrei, poti!

Pe 23 octombrie 2014, la Stejarii Country Club, se organizează conferinţa inovativă de leadership #BusinessOdyssey din seria Enlightening 3.0, eveniment din portofoliul Conference Arena. Invitat este Felix Baumgartner, singurul om care a sărit de la 39 de kilometri înălţime şi a atins viteza sunetului în cădere

.10704152_729899600414834_6514447206416461630_n

Vrei sa il intalnesti? Inscrie-te la concursul de pe blogul lui Cristi si poti castiga un bilet în valoare de 414 Euro + TVA, sansa de a-l cunoaste pe primul pamantean care a depasit viteza sunetului.

Leave a Reply

